Volná místa:

Specialista/ka péče o klienty

Jste pečlivá, komunikativní a zodpovědná osobnost s aktivním přístupem, týmový hráč, který hledá různorodou práci v přátelském kolektivu ve firmě se smysluplným posláním?

Pro centrálu v Praze hledáme novou posilu, která dobře zapadne do našeho zákaznického týmu.

Kdo jste a co máte za sebou?

Od ideálního uchazeče očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního směru
  • Máte již nějaké zkušenosti z praxe – výhodou jsou zkušenosti se zaváděním a úpravami informačního systému pro správu databáze klientů
  • Jste pečlivá a spolehlivá osobnost s tahem na branku, co dokáže pracovat i samostatně
  • Máte nadhled, analytické, organizační a komunikační schopnosti
  • Kamarádíte se s MS Office
  • Jste schopni dorozumět se anglicky a to slovem i písmem
  • Jste připraven/a překonávat překážky, které s sebou občas práce s lidmi v dynamicky se rozvíjející společnosti přináší

Proč u nás budete pracovat rád/a a co nabízíme?

Zajímavou a rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit – budete zodpovídat za přípravu smluvních dokumentů a jejich distribuci klientům, za zpracování dokumentů pro registraci a provedení registrace klientů a refundantů, za kontrolu výkazů a žádostí, budete komunikovat se stávajícími klienty - Help desk, vystavovat upomínky, kontrolovat klientské výkazy a nezaplacené faktury, cca 2x do roka zastupovat firmu na veletrhu, spolupracovat s týmem na rozvoji našeho informačního systému apod.

  • Práci na HP
  • Motivující mzdové ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy)
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dní dovolené, multisport karta, cafeterie - Benefit plus a další nefinanční výhody, jako je možnost sickday, flexibilní pracovní dobou - začátek a konec dne, k dispozici je čaj/káva apod.)
  • Práci s vysokou mírou samostatnosti
  • Přátelský a pohodový kolektiv pozitivně naladěných, mladě smýšlejících lidí, jakož i zázemí a jistotu moderní, úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti
  • Moderní kanceláře v blízkosti MHD, s krásným výhledem na vltavské údolí


Už teď se na Vás těšíme - možnost nástupu co nejdříve!
Nástup: ihned

Sídlo společnosti: Praha

Jak se zúčastnit výběrového řízení:

Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis na hr@asekol.cz (do poznámky uveďte svou představu o výši hrubé mzdy a termín možného nástupu). O dalším postupu Vás budeme informovat.

Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete Váš strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů na adresu hr@asekol.cz.

Československého exilu 2062/8, Praha 4
Telefon: +420 234 235 111
E-mail: info@asekol.cz

Ochrana osobních údajů